Wednesday, August 22, 2007

Berita Tergempar!!!

Weyh Paku, chill laa.............. kitorang busy la especially aku(jey2), jadual full + clashes... lex r bro.. sabar2..

Helo kengkawan, kami (syamil, jey2, stuart) ade terdgr berita baru yg tersebar di seluruh pelosok bumi australia dan malaysia.. salah sorang ahli band kami(GAYS) telah menjadi tidak gay.. Geng NAOMI menyampaikan berita tergempar yg mengatakan si ****** berkeliaran bersama seorang rakan perempuan di UNSW... saya(Jey2) tidak yakin dengan berita tersebut.. saya sebagai ketua band ini menafikan perkara ini selembut-lembutnya..

Janganlah anda percaya dengan tuduhan sebegini.. Fitnahan dan tohmahan ini hanya berniat untuk merosakkan nama band kami.. Isk222.. apelah nak jd dgn geng NAOMI.. Selagi saya x nampak dgn bijik mata saya nih, (walaupun stuart and syamil dh nampak).. saya tidak akan terpengaruh dgn bende2 sebegini.. hehehe

Kepada si ******, bende baik jgnlah dicover.. lambat laut tersebar jua..

Akhir kata.. wassalamualaikum..

2 comments:

Raudha Husain said...

Oops..ouch ouch ouch..haha... okayla, i'll be responsible for wut i've done.Sorry if x betul, but my intention is just to tell our friends out there yg kwn2 kite dh meet sum1 special...good news kan tu?Besides, kite 20 pon dis year...normal la, there's nutting to hide (if it's true)..but if it's not true, i'm offering u my sincerest apology had i offended u in any ways..n i'll be responsible to clear things out..

fakulito said...

yokata!